Dorinta noastra este ca produsele pe care vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra.

Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se pot returna in 14 zile calendaristice de la primirea coletului:  "Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile". Denuntarea unilatera a contractului in termenul de 14 zile se aplica doar persoanelor fizice, persoanele juridice neavand aceasta posibilitate.

Notificarea se va trimite de catre dvs. doar prin comunicare in prealabil catre noi prin intermediul formularului de retur de pe site, se gaseste in josul paginii in sectiunea Asistenta sau accesand acest Link Formular Retur 

in situatia mentionata mai sus, clientii nostri pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In cazul in care produsul are semne de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 " Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor" .

SC Shoes Republic SRL. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza  notificarii trimise Prin intermediul Formularului de Retur . notificarea scrisa se completeaza datele si contul bancar al titularului.  Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.

Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vanzator de la client pentru produsul respectiv, inclusiv costurile initiale de transport, daca este cazul. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original. 

Conform prevederii OUG 34/2014  „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.”  Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.


Va punem la dispozitie doua modalitati de expediere a coletului :

  • Ne poti solicita sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului. Suma de 35 lei (taxa de curier) va fi scazuta din suma totala care urmeaza a fi returnata.
  • Puteti alege oirce  firma de curierat suportand costul transportului (achitand taxa de expediere colet)

Va rugam, sa NU returnati coletele prin Posta Romana. (Coletele Trimise Prin Posta Romana Nu Vor Fi Ridicate).

Produsele se vor returna la adresa punctului nostru de lucru Si Va trebuii Sa sa completati datele de livrare corespunzator sa ajunga comanda la noi 

La destinatar :Bonucci.ro

Adresa de livrare: Bulevardul Voluntari nr. 86 Smart Expo D10, oras Voluntari. Judetul: Ilfov. cod postal: 077190

Nr. contact: 0740.280.280

Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 14 zile Calendaristice de la receptia returului (Nu Lucram Cu CASH)

Important: 

Produsul trebuie returnat in ambalajul original (cutia Originala in care sa primit produsul) si impachetat intr-o coala, folie de plastic sau punga. In cazul in care deteriorati cutia prin lipirea directa a awb-ului, sau trimiti produsul fara cutia lui originala sau trimiti produsul ambalat in orice altceva decat amabalajul original in care a venit se va percepe o taxa de 20 lei.

 

NU TRIMITETI COLETUL CU RAMBURS sau cu plata transportului la noi. Nu putem face plati CASH catre clienti, plata se va face doar in cont bancar. Coletul trimis cu Ramburs sau cu plata Transportului la noi va fi Refuzat. iar Dvs. veti plati Curierul si pentru returnarea coletului catre. dvs.

Cheltuielile de transport pentru Returnarea produselor vor fi suportate exclusiv de catre dumneavoastra Fie Ca trimitem noi curierul dupa Colet fie Trimise de catre Dvs.


IMPORTANT!!! 

Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română Banii se restituie doar prin Cont Bancar.

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:

* ambalajul deteriorat sau lipsa acestuia.

* urme de purtare/ produse deteriorate;

* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).

Motive pentru refuzarea de plata contravaloarea coletelor returnate:

*Mentionam faptul ca toate coletele primite retur se verifica manual, in fata camerelor de luat vederi. In cazul in care produsele sunt neconforme (produse purtate, alte produse in cutii) ne rezervam dreptul de a refuza plata banilor.