Retur Produse

Dorinta noastra este ca produsele pe care vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra.

Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se pot returna in 14 zile calendaristice de la primirea coletului:  "Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile". Denuntarea unilatera a contractului in termenul de 14 zile se aplica doar persoanelor fizice, persoanele juridice neavand aceasta posibilitate.

Notificarea se va data, semna si trimite de catre dvs. prin e-mail la adresa: contact@bonucci.ro In situatia mentionata mai sus, clientii nostri pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In cazul in care produsul are semne de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 " Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor" .

SC Shoes Republic SRL. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza  notificarii trimise pe email la adresa mai sus mentionata, completate de catre client. notificarea scrisa se completeaza datele si contul bancar al titularului.  Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.

Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vanzator de la client pentru produsul respectiv, inclusiv costurile initiale de transport, daca este cazul. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original. 

Conform prevederii OUG 34/2014  „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.”  Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Produsele se vor returna la adresa punctului nostru de lucru Si Va trebuii Sa sa completati datele de livrare corespunzator sa ajunga comanda la noi 

La destinatar :Bonucci.ro

Adresa de livrare: Str. Gherghitei nr. 60, sector 2, Bucuresti. cod postal: 022515

Nr. contact: 0740.280.280

In colet, includeti  numele dvs. complet in clar,  si  IBAN-ul in care se va face plata. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii sa fie restituiti in contul respectiv

Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 14 zile Calendaristice de la receptia returului (Nu Lucram Cu CASH)

Important: 

Va punem la dispozitie doua modalitati de expediere a coletului :

  • Ne puteti solicita sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului. Suma de 25 lei (taxa de curier) va fi Achitata De dvs. Subforma de Ramburs in momentul in care se va prezenta curierul la Adresa mentionata dvs. pentru ridicarea Coletului.
  • Puteti alege oirce  firma de curierat suportand costul transportului (achitand taxa de expediere colet)

Va rugam, sa NU returnati coletele prin Posta Romana. (Coletele Trimise Prin Posta Romana Nu Vor Fi Ridicate).

Produsul trebuie returnat in ambalajul original (cutia Originala in care sa primit produsul) si impachetat intr-o coala, folie de plastic sau punga. In cazul in care deteriorati cutia prin lipirea directa a awb-ului, sau trimiti produsul fara cutia lui originala sau trimiti produsul ambalat in orice altceva decat amabalajul original in care a venit se va percepe o taxa de 20 lei.

 

NU TRIMITETI COLETUL CU RAMBURS sau cu plata transportului la noi. Nu putem face plati CASH catre clienti, plata se va face doar in cont bancar. Coletul trimis cu Ramburs sau cu plata Transportului la noi va fi Refuzat. iar veti plati dvs. Curierul si pentru returnarea coletului catre. dvs.

Cheltuielile de transport pentru Returnarea produselor vor fi suportate exclusiv de catre dumneavoastra Fie Ca trimtem noi curierul dupa Colet fie Trimise de catre Dvs.